Sunday, January 29, 2012

Your life can without me..

精神崩溃 累死睡不到
爱我 不是不该让我不开心吗?
到底我是被保护还是被伤害?
爱我 不是应该让我开心吗。。
时间难过, 你叫我怎么办?
我时时刻刻都无法让自己快乐
可是可以怎样?我只能假装坚强,再不开心也不能告诉别人,别人不会想理你。
世界好安静。
我在哪?我该去哪?

吃不下睡不到的生活
你在干嘛?
如果伤心是茶饭不思,为何你还睡得下?

情信中的你 为何没有一次不食言?可以守承诺吗。我真的被你骗了。你懂我是真的用真心去看你给我的东西,去相信你说的吗?

My life can't without you.. Your life can't without me.. Don't worry.. I won't leave..don't cry I won't gone...

I save the SMS in my phone.. Never delete.. Why you?

Please don't lie.. Please....
If your life can't without me .. Why leave? Even I'm not doing anything..
If you love me.. Why leave me..
You know I'm only alive if you there..
I will not there.. If you leave...
Now.. Where should I go?

No comments: